کولر آبی

Wiki Article

برای داشتن هرکدام از این نوع پنکه‌ها فقط کافی است پایه‌های آن را که در خود محصول تعبیه شده است، تعویض کنید. این پنکه از موتور قدرتمندی برخوردار است که قدرت باددهی بالایی دارد.

نکته: اگر می‌خواهید همزمان با استفاده از کولر گازی یا اسپلیت، پایین‌ترین و کمترین میزان مصرف برق و هزینه را داشته باشید، لطفاً به این عوامل توجه کنید.

دسته اول کولرهای آبی، مدل ثابت هستند که همگی با آن‌ها شناخت دارید. مدل‌های ثابت همان کولرهای بزرگ آبی رنگی است که معمولاً در پشت‌بام‌های ساختمان‌ها دیده‌می‌شود. وزن این کولرها زیاد بوده و‌جابه‌جایی آن‌ها بسیار سخت می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

پنکه رومیزی راه حلی سریع و آسان برای ایجاد باد خنک در هنگام کار در منزل یا دفتر است. بسته به منبع تغذیه، از طریق برق شهری یا باتری روشن می­‌شود و در حالت عملیات کاری قرار می­‌گیرد.

محل قرار گرفتن این دریچه مدخل ورودی هوای مرطوب به داخل ساختمان است.

در ادامه نیز مایع خارج شده کولر آبی از کندانسور از لوله مویی (شیر انبساط) عبور می کند و افت فشار شدید پیدا می کند. مبرد در نتیجه این افت فشار، دمای آن به شدت کاهش می‌یابد و به سمت ورودی اواپراتور کولر گازی اسپلیت می رود.

بهترین راه برای نگهداری صحیح این قطعات، روغنکاری منظم آن‌ها می‌باشد.

مبرّد در اواپراتور کولر در اثر گرفتن دمای محیط، تبخیر می شود و دوباره به گاز تبدیل می گردد؛ بنابراین مبرد با تبدیل مایع به گاز در اواپراتور (بعنوان یک واکنش گرماگیر)، سرد شده و سرمای خود را به محیط یا لوله های اواپراتور می دهد.

کولر گازی های پرتابل کوچک برای محیط های کوچک همچون اتاق خواب ، دفاتر ومغازه های کوچک مناسب هستند، کولر گازی های پرتابل متوسط برای دفاتر تجاری و اتاق های متوسط مناسب اند.

فاصله مجاز پنل داخلی و یونیت بیرونی کولرهای اسپلیت چقدر است؟

هـ) برای یونیت بیرونی یا کندانسور کولر خود یک سایبان مناسب قرار دهید.

معمولاً در ساخت کولر های گازی از سه نوع کمپرسور استفاده می‌شود که در ادامه به شرح مختصری از هرکدام می‌پردازیم.

وظیفه این دریچه در کولر آبی پخش هوا به داخل محیط بوده و دارای دو ردیف پره فلزی به صورت افقی و عمودی از جنس آلومینیوم  هستند و توسط بازویی قابل تنظیم می باشند.

Report this wiki page