درب فست رول

Wiki Article

شفت از طرفی به موتور متصل می‌شود و از طرف دیگر به اندکپ بلبرینگ. اندکپ بلبرینگ وظیفه تحمل بار طرف دیگر کرکره را برعهده دارد و به نوعی تکیه گاه کرکره برقی است که حرکت دورانی شفت را تسهیل می‌کند.

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد؛ بدون تغییر در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و این آغازی بود بر ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار.

این قطعه در دو مدل همراه با یاتاقان و پی وی سی در بازار موجود است.

در صورتی از نظر فضا برای قرارگیری موتور مشکل دارید و یا می‌خواهید موتور کرکره برقی در دید نباشد موتور توبلار بهترین گزینه است.

درب‌های اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن ندارند. در نتیجه، می‌توان از این نیروی انسانی در کارهای دیگر استفاده کرد.

نوع ریل کرکره را انتخاب کنید انتخاب خودکار براساس ارتفاع و عرض

قبل از آن، باید این مورد را بدانید که هر موتور کرکره مناسب مکان خاصی است که در ادامه با شرایط آن ها آشنا می شوید:

همچنین باید دید که کدام مدل از انواع تیغه مورد نیاز است و بر اساس اندازه و قابلیتی که مورد نیاز است بهترین تیغه را استفاده کرد. مراجعه به صفحه مقاله این دو مورد جزو مهمترین عوامل در تعیین قیمت کرکره اتوماتیک می باشد. شما می توانید با برقراری تماس با بخش فروش کرکره دی سی ای کالا به روز ترین لیست قیمت کرکره برقی را دریافت کنید.

اتوماتیک: در این نوع درب، حرکت کامل و باز و بسته شدن به صورت کاملاً اتوماتیک اتفاق می‌افتد.

در این بخش می توانید اندازه کرکره، نوع تیغه، نوع موتور و حتی نوع اندازه گیری مورد نظر خود را وارد کنید.

علت اصلی این موضوع نصب مشکل تر و نیاز به قطعات بیشتر به نسبت سایر موتورهای کرکره اتوماتیک است. این قطعات، مانند شفت و فنر استهلاک پذیر هستند و هزینه تعمیر کمی هم ندارند و به همین علت ترجیح آن است که موتور سانترال به جز در شرایط خاص استفاده نشود.

استفاده از درب اتوماتیک به خصوص در اماکن عمومی به یکی از ملزومات ساختمان‌ها تبدیل شده است. علاوه بر اماکن پرتردد استفاده از درب‌های اتوماتیک برای ساختمان‌های مسکونی نیز روز به روز در حال افزایش است.

مزایای زیادی برای استفاده از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی وجود دارد. آنها می‌توانند به بهبود بهداشت کمک کنند، زیرا نیازی به لمس درب برای باز یا بسته کردن آنها نیست.

Report this wiki page