شرکت مهرآذین بهراد

Wiki Article

یو پی اس‌ها چندین پارامتر دارند که باید به درستی پیکربندی شوند تا بتوانند به درستی کار کنند.‌ این تنظیمات را می‌تواند در کارخانه یا توسط کاربر نهایی انجام شود. در بسیاری از برندها همه پارامترها در کارخانه پیکربندی می‌شوند و کاربر آزادی عمل برای انتخاب پارامترها ندارد.

در ادامه تاثیر هر یک از این موارد در انتخاب یو پی اس مناسب را بررسی می‌کنیم.

شرکت مهندسی زرین الکترونیک

طبق آزمایش هایی که از این دستگاه گرفته شد ، از نظر حفاظت می توان آن را در دسته حفاظت های کامل قرار داد که از آن جمله می توان از حفاظت های افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ ، صاعقه ، نویز ، جلوگیری از افت ولتاژ باتری (تخلیه عمیق باتری) ، اضافه بار ، اتصال کوتاه ، دمای بالا و دو فاز شدن نام برد.

همه آن‌ها دارای باتری هستند و تا زمانی که برق شهر قابل استفاده است، انرژی را در باتری‌ها ذخیره می‌کنند.

یو پی اس آفلاین جوابگوی نیاز برخی از وسایل الکتریکی کم مصرف و پرکاربرد در منازل، فروشگاه‌ها و ادارات از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی هستند.

درک عوامل کلیدی در انتخاب یو پی اس به شما کمک می‌کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید. در این مقاله از فناوران آتیه گئومات، به بررسی راهنمای خرید یو پی اس و نکات مهمی که پس از خرید باید در نظر بگیرید، می‌پردازیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

یو پی اس وسیله‌ای است که به شما امکان می‌دهد در مواقع قطعی برق به صورت بی‌درنگ از منابع باتری تغذیه کنید و در نتیجه، سایت شما بی‌انقطاع فعالیت خواهد داشت.

دیگر مزیت این دستگاه که توجه ما را به خود جلب نمود ، شارژر قابل تنظیم آن است یعنی جریان شارژ در این دستگاه را می توان با توجه به آمپر باطری تغییر داد ، طبق توصیه سازندگان باتری ، بهترین جریان شارژ باتری برابر یک دهم آمپر آن باتری است ، پس از این بابت می توان به شارژر یو پی اس با دقت بیشتری توجه کرد.

و ضمن تأمین خروجی مطمئن برای سیستم‌های صنعتی همزمان برای شارژ کردن باتری‌های مرتبط با آن و از طریق شارژر حرفه‌ای صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است دستگاه موصوف قابلیت شارژ باتری در حالت خاموش را نیز دارا می‌باشد.

زمان تاخیر پس از قطعی برق که یو پی اس طول می‌کشد تا به شما برق برساند را زمان سوییچ شدن می‌گویند که باید حدود چند میلی ثانیه باشد.

بنابراین ولتاژ خروجی سیستم خرید ups همیشه ثابت بوده و هیچ گونه نوسانی نخواهد داشت. این فناوری همواره مورد توجه تولیدکنندگان یو پی اس و خریداران قرار دارد. این نوع فناوری یوپی اس بیشتر برای تجهیزات شبکه آی تی و سرور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبدل یا ‌اینورتر وظیفه دارد که انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس را به جریان‌های متناوب شهری تبدیل کند. به عبارت دیگر، در صورت قطع شدن برق یا وقوع هر گونه مشکلی که باعث از کار افتادن تجهیزات و سیستم‌های شما شود، مبدل، باتری را به جریان متناوب تبدیل کرده و باعث تامین برق تجهیزات شما بدون هیچ گونه وقفه‌ای می‌شود.

کنترلرهای تجهیزات کنترلی در برابر نوسانات ولتاژ حساس هستند و هرگونه نوسان برق و افت و خیز ولتاژ بر دقت عملکرد این تجهیزات تاثیر منفی می‌گذارد.

Report this wiki page